شیمی فیزیک پایه علم شیمی

اولین فراخوان یازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران

 

از تاریخ 18 الی 20 شهریور 1393 در دانشکده شیمی دانشگاه گیلان  یازدهمین سمینار دوسالانه الکتروشیمی ایران برگزار خواهد شد. این سمینار با مساعدت مسئولین دانشگاه گیلان، دانشکده شیمی و با همکاری انجمن شیمی ایران با محورهای عمده زیر برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که موضوعات سمینار به موارد زیر محدود نمی شود و کلیه تحقیقات مرتبط با الکتروشیمی را در بر می گیرد.

- الکتروشیمی تجزیه ای

- نانو الکتروشیمی

- بیوالکتروشیمی

- تبدیل و ذخیره انرژی الکتروشیمیایی

- مهندسی و فناوری فرآیندهای الکتروشیمیایی

- الکتروشیمی فیزیک

- الکترو شیمی وعلم مواد

- الکتروشیمی مولکولی

 هدف این سمینار هم اندیشی پژوهشگران بخش های مختلف علمی و صنعتی کشور و زمینه سازی برای همکاری های آتی آنها در جهت تعمیق، گسترش و حرکت به سمت کاربردی سازی تحقیقات الکتروشیمی در کشور می باشد. 

اطلاعات تکمیلی بزودی از طریق پایگاه اینترنتی سمینار قابل دسترس خواهد شد و علاقمندان می­توانند از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه گیلان (www.guilan.ac.ir ) و یا انجمن شیمی ایران (www.ics.ir) به پایگاه  سمینار متصل شوند.




تاریخ: 28 / 11 / 1392برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک

قابل توجه دانشجویان محترم مهندسی معدن 92

نمرات اعلام شده در سایت دانشگاه نمره خام شما از 20 نمره شامل 8 نمره میان ترم، 11 نمره پایان ترم و 1 نمره تمرینات تحویلیست. انشاا... فردا جمعه 4/11/92 امتیازات و ... بر روی نمرات شما اعمال و نمرات نهایی خواهد شد.

موفق باشید.




تاریخ: 3 / 11 / 1392برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک

دانشجویان عزیز نمرات پایانی شما تا ظهر شنبه 5/11/92 اعلام خواهد شد نمره ثبت شده در سایت دانشگاه تنها نمره میانترم( از 8 نمره) است.

موفق باشید.




تاریخ: 1 / 11 / 1392برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک